Fiskbullar..mm det e gott =)

Jobbat har man gjort idag.. gick upp kvart över 6 idag, brrr.. kallt e det när man vaknar, vill bara ligga kvar under duntäcket, men upp måste man.. Jobbade till kvart över 5 idag och dagen gick bra..
Efter jobbet åkte jag in till stan och mötte mor min och hennes kille, fick lite pengar sås jag kunde köpa cigg och mat till imorn.. Imorn till matlåda blir det fiskbullar med ris.. mmm Det e så gott.. jag älskar fiskbullar...


Nu ringde Lilie..     "Uppehåll"


Det va ett trevligt samtal =) Vi pratar inte så himla ofta längre =( men men...
åhh.. nu kom MIN låt på.. Alicia Keys -  No one.. Tänker på en speciell tid när jag hör den här låten.. Saknar tillbaka till den tiden, fan oxå, varför gjorde jag det misstaget jag gjorde..?? bra fråga....

Aja, nu ska jag hoppa in i en dusch och laga fiskbullar och sen sova... Vilket liv.. hahaha...


Godnatt på er där ute
Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0