En till Lista :)


Har du någonsin:
Sagt nej till samlag:
Ja
Varit medvetslös:
Hmm, tror inte det
Hånglat med nån riktigt ful:
Ja
Hånglat med fler än 50 pers: 
Tror inte det, har inte räknat... ;)
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: 
Nej
Gjort något riktigt dumt:
Ja
Gjort något du verkligen ångrar:
 
Ja, det har hänt, men man lär sig av sina misstag
Blivit full på ett släktkalas:
Nej
Varit full i skolan:
Nej
Blivit portad ifrån en krog:
Ja
Varit otrogen:
Ja tyvärr
Slagit sönder en tv:
Nej, onödigt ju
Önskat att du var det motsatta könet:
 
Ja, skulle va kul och va en kille för en dag :)
Överdoserat: 
Överdoserat med kryddor i maten har man ju gjort.. hahaha :)
Åkt ambulans:
 
Japp
Gjort nåt olagligt:
Ja
Fått din mamma att gråta:
Ja det har hänt
Blivit polisanmäld: 
Ja
Slagit ner någon: 
Inte slagit ner någon, men slagit någon har man ju gjort
Skämts över dina föräldrar: 
Jo, det har jag gjort
Skämts över dig själv:
Ja
Sagt jag älskar dig och menat det:
Ja
Bråkat med din pojkvän/ f.d:
Ja
Dricker du:
  Ja, alla måste väl dricka nånting...

Vem är din bästa vän:
 
Nadya, Jimmy och Isabelle
Vad är du mest rädd för: 
Att misslyckas
Vilka kläder sover du i: 
Allt från naken till pyjamas
Vart vill du gifta dig:
 
På en strand eller i kyrkan
Vad hatar du verkligen: 
Falska människor
Varit kär:
Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på:
Ja
Vill du gifta dig:
Ja, så småning om
Vill du ha barn:
Ja

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng:
 
Nadya
Såg dig gråta:  Brukar inte gråta framför någon, men Maria va den som såg mig sist gråta

Fick dig att gråta:
 
Robin
Du delade en drink med: 
Vi brukar köpa en varsin drink :)
Du gick på bio med:
  Robin

Skällde på dig: 
Mamma
Du kysste: 
Robin

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit:  Ja
Köpt någonting:  Japp

Varit sjuk:
Nej, bara pollen snuva
Sjungit:
 
Nej
Saknat någon:
 
Ja
Haft sex:
 
Nej
Digitalkamera:  Ja

Telefon på rummet:
 
Ja, mobilen, har ej någon hemtel
Egen dator:
Ja
Husdjur:
Nej
Bra kompisar:
Ja ett par stycken :) 
Tar du receptbelagda mediciner: Nej, inte än iallafall ;)

SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:

Har du någonsin haft fyllesex?
 
Ja, det har hänt
När var din första kyss? 
En riktig kyss, va jag 13 år
Hur gammal var ditt äldsta hångel? 
13 år äldre än mig.
Och yngsta? 
2 år yngre än mig.
Hur många seriösa förhållanden har du haft? 
2
Haft sex med någon som har pojk/flickvän?  Ja

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 
3 stycken
Vad tycker du om kärlek? 
Kan vara helt underbart, men kan oxå vara väldigt smärtsamt
Har du flashat/strippat nångång? 
Det har jag gjort framför en pojkvän
När kramade du någon sist? 
Idag
Saknar du någon speciell person?
Ja
Har du svårt för att bli kär? 
Ja, men när jag väl blir, så är det på riktigt
När kysste/hånglade du med någon sist?
  Hmm, ca: 2 månader sen

Ångrar du det?
Nej
Är du singel?
Ja
När fick du senast en komplimang?
 
Idag faktiskt.. Vad fin du är :)
Har du träffat någon person irl som du lärde känna över internet?
Ja
Har du hånglat med någon av samma kön?
Ja, en fyllegrejj


Kommentarer
Skriven av: carro

klart de e lugnt.. Jag hittade allt en jag snor av dig med :) haha. Gud va kul å åka på kryssning. vilken e de du ska åka med?

2009-04-21 @ 00:40:24
URL: http://underbliven.blogg.se/
Skriven av: sandra

sv: ja, man blir så förbannad! att folk ens orkar skriva en sån kommentar till nån de inte känner.. har fått från en del som är lite äldre, som man trodde var mogna men icke du!



åh tackar!

2009-04-21 @ 11:01:57
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0