Bakis idag


Fy vad jag är bakis idag, mitt huvud snurrar och dunkar och illa mår jag.. BLÄÄ..
Men kul hade jag igår iallafall.. :)
Det blev lite ändrade planer, blev ingen söder, utan jag hoppade på Lilie´s tåg i Älvsjö och så åkte vi till Skogås och gick på krogen där istället, och det va mycket trevligt, och så träffade vi en gammal vän från kvickentiden som va dörrvakt där.. hehe..

Efter att vi varit på krogen så gick vi hem till en kompis till Lilie som hade fest hemma, där sjöng vi oxå Sing Star.. hahaha, det va riktigt kul faktiskt, fast jag inte sjunger bra för fem öre.. :)
Jag glömde ju självklart min kamera, så inga bilder tyvärr..

Ikväll ska jag åka och äta Thai - Buffe med familjen, ska bli riktigt gott :)

Hoppas ni får en trevlig Lördag.

Kramar ♥


Kommentarer
Skriven av: Elins blogg - foto & vardag.

det tackar jag så väldigt för :)

2009-08-22 @ 16:23:14
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Skriven av: Anonym

ååh tackar..thihihii

2009-08-22 @ 17:09:31
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0