Bra kväll igår, dålig dag idag


Hej, hej, hallå..
Idag är jag väldigt bakis, blev en hel del dricka igår.
Men kul hade jag, vi mötte upp några vänner på söder och gick på 2 olika krogar.
Jag sov hos min vän och jag tror att vi kom hem runt 5 på morgonen.

Vaknade strax efter 11 för att min vän skulle iväg.
Ni kan ju gissa hur jag mådde då.. fy fan säger jag bara.
Men det va ju bara att knalla hem, vi bor ju som tur va ganska nära varandra :)
Somnade om när jag kom hem, och vaknade nu... hehe..

Idag blir det nog inget mer bloggande för min del,

Ska lägga mig ner i sängen nu och kolla på tv.
Så jag svarar på era kommentaren senare eller imorgon. :)

Kramar ♥

Kommentarer
Skriven av: iccce

Hoppas du mår bättre :)

Kram.



http://iccce.blogg.se/

2009-08-29 @ 15:01:30

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0