En lista


Va ett tag sen man gjorde en sån här lista.. och nu har jag inget bättre för mig.. :)

1. Saknar du någon? Ja

2. Humör för tillfället? Deppig

3. Det första du gjorde imorse? Ringde till Lilie

4. Vad åt du sist? Chips med Dipp

5. Vad irreterar du dig på? Mig själv just nu

6. Vem tänker du på just nu? T..

7. Tror du personen tänker på dig med? Nej

8. Vart reste du sist?  Till Jönköping

9. Vad gjorde du igårkväll? Va hemma

10. Liknar du din mamma eller pappa? Mest pappa

11. Ler du ofta? Nej

12. Välj en (kärlek,skönhet,kreativitet)? Kärlek

13. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Japp

14. I vems säng sov du inatt? Min

15. Vilken färg har din tröja? Vit/Röd/Svart/grå

Sorg:
16. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? Tårar tar inte slut

17. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Yes

18. Gråter du när du skadar dig? Beror på hur illa jag skadar mig

Lycka:
19. Är du en glad person? Ibland

20. Vad gör dig glad? Mina vänner, Och när jag är på mitt gamla jobb Prima

21. Önskar du att du vore lyckligare? JA

22. Kan musik göra dig glad? Joo

Kärlek:
23. Har du någon annan än din familj sagt "jag älskar dig" ? Ja

24. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det ? Ja, säger det inte annars

25. Har du en flick/pojkvän? Nej

26. Är du nöjd? Nej

27. Är du kär ? Hmm....

Hat:
28. Vem hatar du verkligen? Mitt ex

29. Har du någonsin gjort en hat-lista? Nej, inte vad jag kan minnas

30. Är du en mobbare? Nej, verkligen inte

31. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? Ja

32. Har du blivit sviken någon gång? JA!





Kommentarer
Skriven av: Kicki - Studio-Kiix

sv: tackar :)

2009-08-08 @ 22:45:32
URL: http://studiokiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0