Svar på en kommentar


Fick en kommentar av  "Hannah"

Hej, har läst din blogg sen den startades typ och du har skrivit det många gånger nu, Ditt ex Walle eller Fredrik eller vad han nu heter... Om man vill ha nåt tillbaka får man ta det tillbaka....

Jag vet inte riktigt vad du menar med den här kommentaren, eller vart du vill komma..
För det första så antar jag att du vet vem jag är eller vem Fredrik är, för jag har nog inte vad jag minns nämt namnet Walle här i bloggen.. Och vad är det som jag har skrivit många gånger nu egentligen??

Det är en kille som jag har skrivit ganska mycket om här i bloggen
Att jag saknar våra stunder, och det är inte mitt ex Fredrik som jag skriver om!!
Jag vill verkligen inte ha han tillbaka, jag avskyr han för det han har gjort mot mig..

Så nästa gång du ska kommentera något, så ta reda på lite fakta innan då!!



Kommentarer
Skriven av: Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en korsett i samarbete med till henne.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-korsett.html



Vad gärna med :)

2009-08-03 @ 12:29:56
Skriven av: carro

Japp kul hade vi allt :)

Stå på dig !!!

Hade bäst :)

2009-08-03 @ 17:01:40
URL: http://cada.blogg.se/
Skriven av: hannah

jag talar inte ur tomma luften.

2009-08-04 @ 16:26:12

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0