4 Små Rätter...




...blev det till Frukost/Lunch, väldigt gott :)

Idag blev det att jag stannade hemma från jobbet.
Min lillebror är här hos mig och han har strulat till det väldigt mycket för sig, han får inte ens va i skolan, och han får heller inte vara ensam hemma, så det blev jag som fick vara hemma med han idag.
Dom på jobbet blir väl säkert knäpa på mig snart, som är borta ganska mycket, men familjen går ju alltid först!

Sitter nu och kollar på Gossip Girl som jag missade igår.
Kollade oxå på One Tree Hill tidigare idag :)
Hoppas ni får en trevlig dag idag.

Kramar ♥

Kommentarer
Skriven av: Malin

Sv; mm fortfarande sjuk :/ helt värdelöst! Tack den blev faktiskt riktigt fin ^^

hur e de me dig då?

2009-12-07 @ 14:44:46
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Skriven av: M

GUD VAD GOTT!

Hur är läget idag då?

2009-12-07 @ 14:56:41
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0