År 2009


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm, det gjorde jag säkert..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade aldrig några

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp :D

4. Dog någon som stod dig nära?:
Nej

5.Vilka länder besökte du?:
Finland :)

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?:
En pojkvänn kanske, haha :D

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?:
15 Augusti :D

8. Vad var din största framgång 2009?:
Ingen aning..

9. Största misstaget? :
Det jag gjorde som höll på att mista min bästa vän

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?:
Absolut

11. Bästa köpet?:
Min mobil

12. Vad spenderade du mest pengar på?:
Akohol tror jag :p

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?:
Kommer inte på någont just nu

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?:
Pitbull - I Know You Want Me
Akon/David Guetta - Sexy Bitch

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?:
Samma skulle jag tro

16. Vad önskar du att du gjort mer?:
Tagit vara mer på sommaren

17. Vad önskar du att du gjort mindre?:
Inget speciellt

18. Hur tillbringar du julen?:
Först hemma och sen hos min vän Jimmy

19. Blev du kär i år?
Ja, fast det gick inge vidare tyvärr

20. Favoritprogram på TV?:
One Tree Hill, Desperate Housewifes

21. Bästa boken du läste i år?:
Har inte läst någon bok detta år

22. Största musikaliska upptäckten?:
Ingen aning

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?:
En lyckad kväll :D

25. Något du önskade dig men inte fick?:
En tatuering :(

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?:
Firade med middag på båten Patricia och sen utgång

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?:
Det finns det alltid

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?:
Min egen stil ;)

29. Vad fick dig att må bra?:
Jobbet :D
30. Vilken kändis var du mest sugen på?:
Ehh, ingen
31. Vem saknade du?:
Kan jag inte säga här.. hehe

32. De bästa nya människorna du träffade?:
Angelica och Zabine :D



Kommentarer
Skriven av: P

Nej det är säsongsuppehåll nu så det börjar inte förrän i vår igen :s

2009-12-08 @ 23:43:43
URL: http://pfuck.blogg
Skriven av: Shibby

sv; klart du fick sno den ;D

2009-12-09 @ 06:31:21
URL: http://shibbythatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0