Friday :D


Fredag idag igen :D
Veckorna går ju så otroligt fort, man hänger ju knappt med ;)
Och mindre än 2 veckor kvar till julafton och allt..

Och med Fredag så är det ju Idol som gäller.
Ska snart åka iväg till Jimmy & Daniela som alltid för att ha våran Idolkväll.
Mitt internet håller fortfarnde på och strular, kan ibland inte klicka in på sidor, som tex när jag vill lämna en kommentar i någons blogg så går det ibland inte, väldigt irriterande!!
Men men.. nu ska jag ta och börja göra mig iordning.
Hörs mer sen.

Kramar ♥

Kommentarer
Skriven av: P

Ja, den är otroligt fin faktiskt! :)



Vem hoppas du vinner ikväll? :)

2009-12-11 @ 17:30:27
URL: http://pfuck.blogg.se/
Skriven av: P

Tvärtom, hoppas galet mycket på att Erik tar det :P Han sjunger så jävla bra! Fast Kalle är inte heller dålig men jag diggar Erik bättre ;P

2009-12-11 @ 17:40:11
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0