Så firade jag Julen 2009


Julen började här hemma med min lillebror, min mor och hennes kille.
Kollade på Kalle och åt julmat.

Finsk julmat


Kanske inte ser så gott ut, men det va det :)


Mamma och Jag



Lillebror & Jag (Min lillebror är omöjlig att vara med på bild)


Strax efter kl.18 så åkte jag och min lillebror hem till min farmor.

Min kusin och min farbror kom och hämtade oss.
Va där i ca: 1-2 timmar, och julklappar fick jag oxå :)

Efter att vi varit hos farmor, så gick vi och mötte Jimmy & co.
Dom kom till Fagersjö för att hämta upp mig och Tommy.
Vi lämnade av min lillebror hemma, och så fortsatte vi hem till Jimmy.

Jag tog med mig den finska julmaten, så att dom skulle få smaka.
Så vi åt, drack, öppnade julklappar, pysslade och hade det riktigt trevligt.

Jimmy & Tommy gör glögg


Tommy, Jag & Jimi



Hela gänget utom Jimmy, som tar fotot :)


Öppnar julklappar


Pyssel :)


Resultatet


Vet inte riktigt vad det är dom göra, haha


Klockan hade redan hunnit bli 2 på natten, och dom flesta började bli trötta & åkte hem.
Men inte jag och Tommy inte, vi ville festa vidare, så vi åkte till Fagersjö hem till en kompis, där det va llite folk. Va mest lugnt, satt och drack lite och snacka skit.
Jag tröttnade väldigt fort, va för lugnt för mig, haha.. så jag ringde en annan kompis, som va i Farsta på typ en fest, så jag tog en taxi dit och festade hela natten :)

Hade en riktigt bra jul detta år.
Hoppas ni oxå hade en bra jul igår :)
Nu ska jag vila lite, är hur trött som helst.
Visare senare vad jag fick i julklapparna :)

Kramar ♥



Kommentarer
Skriven av: Maygol

Maten såg svingod ut! Jag älskar ioch för sig all mat:P



Sv: Bild på frillan kommer upp, måste bara ta mig tid. Skyller på julen att jag är så seg :P



Kram

2009-12-25 @ 15:12:05
URL: http://lastchancedance.blogg.se/
Skriven av: Floosan

oj va snygg du gjort på bloggen. Hoppas du haft en toppen jul

2009-12-25 @ 19:13:48
URL: http://floosan.blogg.se/
Skriven av: Maoulin

Jag är inte så särskilt förtjust i dom där lådorna, haha ^^ Pirogerna kan jag dock äta, men håller mig undan från lådorna ;D

2009-12-26 @ 01:20:32
URL: http://mycherryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0