Ångest...

Idag va det inge kul och vakna upp, värsta baksmällan som jag inte har haft på länge, tänker tillbaka igår och nej det va ingen dröm. Det blev bara helt fel igår. Jag och Robin typ små tjafsa, jag orkade inte va kvar här hemma så jag gick ner till k rogen och köpte cigg och tog en öl.. Går hem sen, stämningen är fortfarande låg.
Vi går alla och lägger oss, Jag och Robin sover i mitt rum. Vi prata lite och så kom det fram... Det som jag bara vänta på... Han tror inte att det kommer att bli nått mellan oss, han är inte intresserad längre.
Det är ju så jävla typiskt min otur, nu när jag äntligen började få känslor och trodde att det här skulle leda till något bra, så blev det bara skit..
Nu ger jag upp, Jag ska hålla mig borta från kärlek, vill inte bli sårad igen...

Nu måste jag hoppa in i duschen, idag ska jag åka iväg med min moster och mamma och träffa Robins farsa, morsa och några till.. hahaha... Tänkte inte gå nu egentligen, men Nadja och min moster fick mig att ändra mig.. hahaha...

Hörs senare..


Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0