Äntligen hemma :)

Igår kom jag hem till Stockholm.. Kom fram kl 6 på kvällen och Maria kom och mötte mig vid bussen. Jag hade pratat lite med Robin innan och han va oxå i Stockholm, han satt på O´leareys i centralen, så jag och Maria gick dit, Jag va så sugen på en öl :)
Vi satt där i ca. 2 timmar och jag hann dricka 3 öl...
Jag och Maria åkte hem till mig och Robin gick och mötte sin kompis som skulle komma från Linköping.
Efter ca: 2 timmar så ringde Robin och sa att han och hans kompis skulle komma hem till mig, vi mötte dom nere i centrum. Robin hade ju blivit lite full och han ville gå ner på krogen och ta en till öl.. Vi alla gick ner dit och va där en liten stund. Lite små full hann jag bli..

Vi gick sen hem till mig och vi satt och lyssna på musik och umgicks...
Blev rätt så sent, somna runt halv 5 tror jag och så vaknar jag klockan 10 på morgonn, så trött är jag idag...


Skönt att vara hemma igen iallfall, fast snart så åker jag bort igen, den här gången blir det Norrköping, ska ner till Robin så fort jag får pengar :)


Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0