Äntligen...

Äntligen kunde jag logga in här och skriva..
Försökte hela kvällen och natten igår, men det va nått strul och gick inte att logga in..

Igår va min far här, han ringde och frågade om jag behövde pengar.
Jag gick ner til centrum och mötte han, full va han oxå, men det är inte ovanligt.
Gick och handla lite mat, sen följde han med mig hem, han ville ha hjälp med sitt CV...
Hahahaha.. dottern får hjäpla farsan med cv...

Han somnade på soffan och sov över här..
Jag själv satt uppe hela natten framför datan. Har vänt på dygnet helt och hållet,
Men inatt måste jag försöka lägga mig lite tidigare, för imorn ska jag gå och kolla på en lägenhet =)


Kramar ♥

Kommentarer
Skriven av: Natalie

sv: Hej hej :) ja jag gör ju det haha.

På högdalens järn.

Hur är det med dig? kram

2009-02-11 @ 20:34:24
URL: http://nattsskajt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0