En fin dag

Idag har det varit fint väder, solen har varit framme hela dagen, så Jag, Isabelle Och lilla Nova gick ut på en promenad, vi gick ner till stan sen och gick in på et fik.. som vanligt när man är ute med Isabelle, hon älskar ju och gå och fika, där jag är helt tvärt emot, men men.. Ibland kan det vara lite mysigt..

Efter att vi har varit på stan i ca: 2 timmar så går vi hemmåt och då har ju solen redan börjat gå ner och blåsigt va det, så det va ingen vidare, sönt att komma in i värmen..

Strax ska vi åka iväg och köpa lite mer fiskar till deras akvarium, lilla Nova ska bara bada först :)


Lite bilder från idag





















Kommentarer
Skriven av: Malin Sofia

Hej! Du verkar vara en kul tjej. Jag vill bjuda dig på sommarens stora bloggträff!



Den kommer att gå av stapeln i Stockholm den 15 augusti, och det blir mat, dans, dricka, mingel och egen DJ. Kostnaden idag ligger på 465 kronor per person, men sponsorer jagas för att pressa ner priserna.



Intresserad? Meddela i min blogg!



Kram, Malin

2009-02-25 @ 22:12:14
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0