Falska kompisar - inget att ha

Nu har jag kommit hem från en dag på stan. Jag, min mamma och min moster åkte och träffade Robin, hans mamma och pappa. Det va trevligt, hans föräldrar är jätte trevliga och roliga.. Mamma åkte hem efter ca: en timme, men jag stannade kvar i några timmar till.
Nadja kom sen och mötte mig och vi gick och hämtade ut en biljett till mig till ikväll, då vi ska ut till en klubb där det kommer att vara uppträdande med 3 artister :9 Det kommer att bli kul, och det behöver jag idag, för nu är det kört mellan mig och Robin.

Han vill inte träffas någon mer, han säger att jag inte är något för han.. Helt plötsligt bara.... Och jag tror nog vad som ligger bakom allting.. Kan ju bara säga såhär... man vet aldrig vart man har sina kompisar, hur kan man vara så jävla falsk mot en när man ändå är så nära kompisar?? Jag förstår inte riktigt varför hon gör såhär, och det är inte första gången heller...

FUCK THIS.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0