Fixat och donat hos Nadja

Igår åkte jag hem till Nadja runt 7 på kvällen, skulle hjälpa henne och måla hennes hall.
När jag kom hade Nadja och hennes lillesyster redan börjat måla lite.
Dom tog en paus och så började vi kolla lite på köket.
Hon hade köpt svarta dekorklistermärken som man kan sätta över kaklet, och så började vi fundera ut lite om hur vi skulle sätta som.
Till slut kom vi fram till att vi skulle sätta svart på alla plattor, men lapparna räckte inte, så hon ska köpa mer idag.
Sen började vi måla igen, och så gick rollern sönder.. Typiskt...
Vi åker ända till Fagersjö för att hämta en ny roller hos hennes mamma och klockan är då redan halv 12.

När vi väl har kommit tillbaka till Nadja är klockan nästan 1 på natten. Vi började måla på en gång.
Det tog sin tid, men klara blev vi iallafall.

Men inte klara med allt, vi skulle oxå sätta upp dekorations klistermärken med blommor från Ikea på hennes vägg i vardagsrummet.. Och det tog mest tid av allt, då vi inte kunde bestämma oss för hur det skulle va..
Vi fixa och dona, Nadja va skit trött så hon gick och la sig på soffan medans jag fortsatte tills det blev klart.
Det blev fint och jag blev nöjd :)

Nu har jag äntligen kommit hem och har inte sovit en blund inatt, så nu blir det sova för mig...


En bild på hur det blev på väggen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0