Fredagen den 13:de

Idag är det otursdagen Fredagen den 13: de...
Fast någon otur har jag ine haft än, brukar oftast ha tur i stället.

Idag har jag sovit bort hela dagen, med tanke på att jag inte sov en blund inatt..
Somnade inte förren kl 12 på dan, Isabelle ringde och vi snackade en massa. Jag ska ju åka ner till henne på Måndag igen :)

Ikväll blir det lugnt för en gångs skull, inget festande idag inte..
Vill känna mig lite pigg och kry imorn, då det är Alla Hjärtans Dag ♥
Inte för att jag ska göra något romantiskt med nån, utan eftersom att jag är ensam och Nadjas kille inte är hemma så ska vi laga lite mat, dricka nån öl och umgås hemma hos Nadja..

Hade varit kul ifall Robin hade kommit upp hit nu i helgen, men det gör han inte.. men men..

Nu ska jag sitta och lyssna på min skiva som jag nyss har köpt..
Absolute Love Songs...
Den är jätte bra

Ha en fortsatt trevlig kvällen och se upp för oturen.... =)

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0