Klänningen..

Idag när jag, Isabelle och lilla Nova gick ner till stan, så gick vi in i en butik där jag såg en så fin klänning som jag verkligen vill köpa.. Den va svart med ett brett rosa band under brösten som man knyter en rosett där bak. Den va så fin, men dyr.. Den kostade 1500 kr, och min ekonomi är inte på topp just nu.. Så jag får se hur mycket pengar det blir över efter jag har betalt alla mina räkningar..

Nu sitter vi hemma bara och tar det lugnt... Idag ska vi måla :)
Vi ska måla om Novas rum och vardagsrummet, fast det blir nog bara ett rum idag, för det tar ju sin tid...
Så när Niklas kommer hem så ska vi åka och köpa färg..

Kul kommer det bli :)


Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0