Trött dag..

God morgon!

Uppe tidigt är jag idag igen.. Känns så skönt och att man har vänt tillbaka dygnet...
Har ätit frukost precis, och tänkte hoppa in i en dusch snart...

Igår va vi på öppna förskolan, det är ett ställe för mammor och sina barn, där man kan träffas och sen få lite information om allt möjligt.. Vi var där i ca: 1 timme, Nova va lite gnällig så vi gick sen hemåt.
När Niklas hade kommit hem så gick jag och Isabelle ner till stan och kolla lite i affärer i nån timme..

Vi kom tillbaka hem vid halv 7, Då va Niklas syrra här med sin lilla dotter på besök..

Jag va så trött, så jag gick och vilade lite run klockan halv 8, Kvart i 9 väckte Isabelle mig och sa att jag skulle komma upp och äta mat.
Gick upp och käkade lite och kollade på tv ett tag... Sen gick jag och la mig och sov igen, redan kl 11 på kvällen.. Så skönt :)

Har knappt tagit några bilder än, glömde ju min kamera hemma i Sthlm, men jag kan ta kort med Isabelles kamera, men har varit dålig på det, men det kommer.. Idag ska jag ta massor med kort :)


Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0