Usch, vilket väder..

Blää... Det är sånt tråkigt väder ute.. Snö/Regn... Blir så blött och slaskigt.. Uscg vad det är tråkigt.. Bra att jag åker hem
idag, för hemma är det inte sånt här väder :)

Idag känner jag mig lite gladare och piggare än vad jag gjorde igår. Hela dagen igår va bara dålig, kände mig jätte deppig.. Det kommer ju dagar ibland då allt bara känns trist.. Men idag är jag på bra humör :)
Snart ska jag åka hem.. Tror jag ska ta bussen som går vid 2 och då är jag hemma runt 6 tiden, Maria skulle komma och möta mig vid bussen, så vi får väl se om hon dyker upp..

Nu ska jag gå ut och röka i det här äckliga vädret, Brrrr... Fryser bara när jag tänker på det.. heheehhe :)

Vi höres när jag har kommit hem :)


Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0