Fredag = Party

Blev en hel del i Fredags. Kvällen börja med att Jimmy, jimmi, Nadja, Ante och Adde kom hem till mig, vi satt parta lite innan vi skulle bege oss till Farsta, hem till Nille.. Jag, Nadja, Jimmy och Jimmi tog en taxi till farsta runt 12 tiden.. Ante och Adde åkte hem tror jag...

  


När vi kom till Nille va det skit mycket folk där.. Va tydligen 24 pers i en etta.. hahaha.... men det va inte så himla trångt ändå... Jag och Nadja hade alltid lika kul som vanligt när vi festar.. och full som satan blev jag, lite för full om jag ska vara ärlig.. Kl. börjar närma sig halv 2 och Michel ringer och frågar om vi vill komma till han och Chrippa..
Han beställer en taxi till oss och vi åker dit.. Kul hade vi i taxin oxå =)
Vi festar på hos Michel ända fram till morgonkvisten.. Kom hem runt 9 på morgonen.. hahaha...
Slut idag är man, sov ända till kl. 5 på eftermiddagen...

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0