Fredagen blev lite fest..

Fredagen blev lite party...
Jag, Jimmy, jimmi och Tommy gick och käkade på Grekiska kolgrillen, jag tog som vanligt kyckling, som alltid :)
När vi har käkat klart och druckit upp ölen så gick vi och mötte  Nadja i centrum, vi gick alla hem till mig och parta lite...
Efter ca. en timme kom Maria och  Leila, och strax efter så kom Halima med 2 andra tjejer.. Vi satt hos mig och festa lite..

Vi alla skulle gå ut, men vi kom inte överens om vart vi skulle gå, så det sluta med att jag och nadja stanna kvar hos mig och dom andra tjejena åkte in till Mango, som jag inte gillar alls... Jag och Nadja festa vidare på vårat eget sätt, och kul hade vi ändå.. Träffa upp min kusin Markus oxå och han va med oss ett tag....

Nu e jag hemma, Nadja ligger  och sover och Markus gick precis, Vi blev lite ovänner han och jag.. men det e väl sånt som händer kusiner emallan....
Ska väl oxå gå och lägga mig snart, blev lite för full idag tror jag :)


Ingen kamera hade jag med mig så det vart bara en bild från min mobil....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0