Hemma från Gnarp

Idag kom jag hem från Gnarp.. Kanske inte många vet vart Gnarp ligger, det ligger mellan Sundsvall och Hudiksvall.
Jag och min mor åkte till Hudiksvall i Fredags, där min mormor låg på sjukhuset, min mormor är jätte sjuk hon har nämligen kol... Läkarna säger att  det är ett mirakel att hon fortfarande lever..
Vi kom fram till sjukhuset ca: 17.30, och då ska mormor åka med hem.

Vi åker taxi som kommer och hämtar oss utanför sjukhuset och så åker vi hem till min mormor o Gnarp.
Gnarp är en liten håla, finnss inte mycket att göra där. Det finns en statiol mack, en pizzeria och en ica butik..
Så man satt mest bara inne och kollade på tv..
Och idag så åkte vi hem, tog bussen som gick 12.05 och vi va framme i sthlm kl. 16.30.

Mycket snö va det där oxå

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0