Jönköping - Dag 3

Gcik upp tidigt gjorde jag, redan kl. halv 10. Kändes skönt att gå upp normal tid :)
Isabelle och Nova vaa ju redan uppe med tuppen.. Käkade lite frukost..

Runt kl. 12 kom Nicklas och hämtade oss och körde till A6, ett litet köpcentrum.
Jag, Isabelle och Nova hopade av och Nicklas åkte tillbaka till jobbet..
Vi gick runt i affärer och självklart så köper ju jag något..

Köpte en röd tröja från Vero Moda för 200 kr.
Ett par vita skor på Skopunkten för 300 kr.
En svart mössa från H&M för ca: 60 kr.

Nicklas kom och hämtade oss när han hade slutat jobbet och så åkte vi hem...
Käkade lite och glodde på tv..


Men Isabelle och jag blev lite uttråkade framåt halv 1 så vi öppnade en flaska mousserat vin.
Det fick fart på Isabelle, med tanke på att hon inte har druckit alkohol på hur länge som helst...

Gick och la oss rätt så sent, men trevligt hade vi :)


Jag utanför A6



Nova



Isabelle beredd med vinet :)



Och jag e mer än sugen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0