Jönköping - Dag 5

Jag kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde i Tordags (dag 4) inga foton blev tagna så tror vi mest bara tog det lugnt..

Men dag 5 Fredag... Vi va hemma hela dagen, sen när Nicklas kom hem efter jobbet så åkte vi in till stan och gick på bolaget och sen gick vi och handla mat.. och lite sällskapsspel.. Åkte sen tillbaka hem..

Isabelle bärjade göra iording maten, vi åt Biff med klyftpotatis, va jätte gott...

Efter att Nicklas gått och lagt sig så spelar jag och Isabelle TP och drack nån grogg lite öl sådär..

och knäppa som vi är så får vi för oss att vi ska vara vakna hela natten för på Lördagen skulle vi ha åkt in och målat deras nya lägenhet, så jag kämpar för att hålla mig vaken, men vi lyckades inte.. jag somna på soffan runt 10 på morgonen.. och vaknar kl. 16.00 på eftermiddagen... men men.. vi hade kul iallafall :)


Jag med lilla Nova :)




Jag är ute och röker




Här spelar vi TP
 


Mee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0