Jönköping - Dag 6

Eftersom att ajg vaknade så sent som jag gjorde så blev det ingen målning idag, vi får ta det imorn sa vi...

Vi åker in till stan och handlar på bolaget igen och mat..
Den här gången köpte vi mouserat vin, en flaska smirnoff och 6 öl ,fanns kvar öl oxå hemma..

Åker tillbaka hem, där Nicklas släper av oss, sen åker han iväg med Nova till hans syrra där hon ska få badas..
Jag och Isabelle tar det mest lugnt, sitter och snackar skit och glor på tv..
Nicklas kom tillbaka ganska så sent så det blev en sen middag, men gott va det.. Det blev Lövbiff med pommes.
Deras kompis kom förbi oxå, så han käkad med oss..

Efer att vi ätit klart så spelar vi alla TP, det va jätte jämt mellan mig och Nicklas men han vann..

Snackade med Robin oxå,snackade om att jag skulle hoppa av i Norrköping där han bor när jag skulle åka hem. Så vi bestämde det :)

Sen kväll blev det, gick och la mig runt 4 på natten och upp tidigt skulle man på Söndag....


Middagen



Ute och röker som vanligt :)




Jag och Isabelle har alltid lika kul tillsammans :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0