Måla Nadjas nya lägenhet..

Igår så skulle jag och Nadja måla om i hennes nya lägenhet.. Vi åkte till Bauhaus, vi kom dit runt 6.. köte dom färgena som hon skulle ha.. vi åker därifrån kl. 20
Vi åker hem till Nadjas gamla lägnehet först och hämtar barnvagnen så att vi slipper bära all färg, det blev ju sammamlagt  21 liter färg.. Sen så tog vi med oss lite annat skit, som datan, så att vi kunde lyssna på musik, lite mat och lampa.. Och Nadjas lillesyrra Natischa...

Vi åker till Högdalen där vi möter upp Christer som vi ska köpa 10 lier vit färg  av.. sen går vi hem till mig och hämtar en liten stege och lite öl =)
Efter det så är vi klara och åker mot Nadja nya lägenhet.. Vi kommer fram dit halv 12.. Vi började sätta igen runt 12.. Och så höll vi på hela natten, men kul hade vi.. haha...

När klockan har blivit halv 9 på morgonen så får jag nog och åker hem, då hade Nadja kille kommit och hjälpt till så det va ju lugnt...

Vaknade kl 18 idag... sovit bort heka lördagen men men..

Jag har köpt en ny data oxå =) En laptop.. Skönt..


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0