Norrköping :)

Åkte i Måndags från Jönköping till Norrköping för att träffa Robin :)
Kommer fram kl 15 med bussen, där han kommer och möter mig... Va kul och träffa han igen, hade gått redan 1 månad utan att vi har träffats nått..

Vi åkte hem till han, träffade en av han brorsor där oxå.. Jätte fin lägenhet bor han i, nu vill man ju inte ta hem han till mig.. hahaha :)

Vi gick och handla lite öl på bolaget, sen gjorde han iordning mat.. Det blev Pannbiff med potatis och brunsås.. Det va jätte gott.. Han är riktigt bra på att laga mat, det blev jag faktiskt impad på :)

Kvällen närmade sig och vi satt och drack öl och spela kort och hade trevligt, Känner mig bekväm i hans sällskap :)
Blev väldigt sen kväll, vi va uppe ända till 6-7 på morgonen :) Vaknade nästa dag kl. 14, coh Robin gick upp och gjorde frukost, sånt är man ju inte vad vid...
Seg va jag hela dagen, men inte bakis... Jag skulle ha stannat en dag till, men han skulle iväg sen med sina vänner och kolla på Basket och Fotboll, så då åkte jag hem istället. men innan jag åkte hem så käkade vi. Och den här gången gjorde han Oxfile med hemmagjorda pommes och egen rödvinsås.. Det va hur gott som helst, fast jag inte är så mycket för kött, men det va jätte gott.. Ännu en gång blev jag impad :)

Klockan 19 gick min buss, han lämna av mig vid bussen och jag åkte hem...



Och ni som är nyfikna på hur Robin ser ut så kommer här en bild på han :)








Sötnos ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0