Ångbåt




Nu är helgen här igen.. Men det ska inte bli något festande för mig denna helg iallafall..
Kände att det blev lite för mycket, har varit skönt att bara ha tagit det lugnt hela den här veckan :)

Och imorgon fyller min farmor 80 år, som vi ska fira genom att åka ångbåt..
Kommer säkert bli jätte trevligt, förutom att det är ganska dyrt..
Resan kostar 220 kr, fan aatt man inte va 19 år, då kostar det bara 140 kr.
Och maten som jag ska äta kostar 215 kr + dricka...
Så ett litet problem jag har  är att jag inte ahr så mycket pengar..
Hmm.. Ska ringa till farbror och prata med han..

Annars idag blir det nog lugnt, känner inte för att göra så mycket idag.

Hoppas ni får en trevkig Fredag iallafall :)

Kramar ♥



Kommentarer
Skriven av: D.Dede

Heey baby!=D yee but im back nu!



Kärlek

/ - D.Dede

2009-07-31 @ 16:49:52
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0