Äntligen hemma


Nu är jag hemma äntligen..
Gårdagen va kul, vi gick till East..
Träffade nån snubbe som kom från Australien..
Och så ska jag stå och prata mina engelska på fyllan...
Hahaha, säger jag bara..

Jag sov hemma hos Leila, och idag har vi varit i stan hela dagen.

Kanske blir utgång ikväll igen, men får se om jag följer med..

Vi tog massor av kort, men nån av oss råkade radera bort alla bilder.
Så den enda bilden jag kan lägga upp är denna..


Från kebaben i Gullmarsplan när vi va på väg hem


Kommentarer
Skriven av: s e n s u e l l t

vad kul! Jag bor norrut sså vi kanske kan mötas i stan nästa vecka någon dag? Tisdag em skulle passa mig utmärkt! MVH

2009-07-16 @ 21:18:49
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0