Framme i Jönköping nu


Nu sitter jag här i Jönköping, härligt att vara här :)
Men bussresan va mindre härlig.
Det verkade vara något fel på bussen, så han stanade 3 gånger mitt på vägen och stängde av motorn.
Sen va det så fruktavsvärt varmt i bussen och solen lös rakt på mig.

Men väl framme va det så skönt att få komma ut ur bussen.
Mötte upp Isabelle & Nova och så gick vi hem för att lämna av min packning.
Sen gick vi och fika lite och gick en liten vända i stan :)

Är jätte trött idag, blev bara 4 timmars sömn inatt.
Så ikväll somnar jag nog tidigt, så inga mer inlägg från mig idag.
Hörs mer imorn :)

Kramar ♥


Kommentarer
Skriven av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

låter kanon :P gör ni då?

2009-07-01 @ 19:43:40
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Skriven av: Moa

Buss + värme = ingen höjdare ;)

2009-07-03 @ 14:21:03
URL: http://moalindholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0