Im Back Home From The City


Nu är jag hemma igen från stan..

Hahaha, vilken kväll jag har haft..

Mötte upp min min kusin och min farbror inne i stan..
Vi va på någon rock-krog brevifd NK och drack några öl.
Efter det så åkte vi till Gamla Stan för att gå på någon krog,
men vi hittade igen bra, va fullt överallt..

Kusin Therese & Farbror Christer på tunnelbanan


Vi gick till Debaser i slussen.. Uteservering :)

Där träffa vi oxå på 2  norrmän.. hahaha..
Jag förstord nästan ingenting av vad dom sa.. hehe..

Kusinen min & dom 2 norrmännen som vi träffade



Men kul hade vi och det blev ett par öl.. :D

Farbror & Jag


Ett foto över där vi satt på Debaser



Nu ska jag snart gå och lägga mig och sova..
Ska ju åka till Jönköping imorn :)

Tänkte bjuda på 2 videoklipp från ikväll :)

Norrmännen




På Mcdonald´s... KOLLA IN KILLARNA I KALLINGARNA



Kommentarer
Skriven av: Sara

Fin blogg! ;) Kolla gärna in min och lämmna en kommentar!

2009-07-01 @ 10:08:22
URL: http://saraakerblombarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0