Måndag igen


Första dagen på en ny vecka!

Denna vecka ska jag inte festa lika mycket som jag gjorde förra veckan.
Ska spara mig till helgen, då jag ska på grönan och köra 5-kamp :)

Just nu håller jag på och tvättar, ska tvätta till kl.16
Sen kanske jag ska möta upp Nadya, om hon har tid.
Va ganska länge sen vi träffades faktiskt..

Idag kommer min lillebror hit oxå, han har börjat vara här ganska ofta nu.
Kanske för att han inte får sitta vid datorn när han är hemma.. hehe..
Men det är alltid kul med lite sällskap :)

Kram på er ♥

Lillebror
Klicka på bilden för att komma till hans blogg


Kommentarer
Skriven av: carro

Tack så mycket :)

2009-07-20 @ 16:52:34
URL: http://cada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0