Inställd midsommar ute på Torö


Planeringen inför midsommar va att jag skulle ut och fira den på Torö,
där min lillebror bor med sin pappa..
Men dom planerna sprack idag, det blir inget firande där ute :(

Anledningen till det är att min bror har strulat till det för sig.
Tänker inte gå in på detalj vad han har gjort, för det är privat.

Så nu gjorde man flaskorna helt i onödan,
Och jag känner för att bara skita i midsommar nu.
Det är inte så speciellt kul att fira här hemma i Stockholm..

Första gången på länge som jag inte kommer att fira midsommar ute på Torö
Det suger!!!

En bild på mig och min lillebror från Midsommar 2008




Kommentarer
Skriven av: Mari

Tråkigt!!

Hoppas att du får en trevlig midsommar i allafall.



Nu får Du och Dina läsare 40% Rabatt på www.paprikastore.se.

Rabattkoden hittar du på startsidan.

Gäller fram till 24/6 kl. 13.00



Ha det bäst!



Mari

www.paprikastore.se

Märkeskläder på nätet

2009-06-17 @ 19:39:29
URL: http://paprikastore.blogg.se/
Skriven av: E

vilket land vill du flytta till då? :D

2009-06-17 @ 20:09:01
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0