Svar på en kommentar


Tänkte svara på en kommenar som jag fick

Från: har-ingen-blogg om Ett härligt minne:
roligt med minnen... sj hade jag mkt trevliga, minnen mellan mig och mitt ex. men de har jag raderat nu eftersom det aldrig var äkta kärlek från hans håll. har lyckligtvis kommit över honom idag, men det var inte lätt! men insåg till sist hur han var. han var bara intresserad av mig 6uellt så nej en sån vill man ju inte ha en framtid ihop med... tyvärr vet ju inte alla vad kärlek är. menmen, så är det.

Svar: 
Jo visst kan det vara roligt med minnen, bara dom som är fina.
Jag hade en liknade relation med mitt ex. Vet inte riktigt om han verkligen älskade mig, fast han sa det.
Självklart tar det sin tid att komma över om det är en stor kärlek, och det va det för mig.
Men nu har det gått sån pass lång tid att jag äntligen har kommit över honom!
Och om minnet som jag skrev om va inte om mitt ex iallafall, En sån fin stund som denna hade jag nog aldrig med honom!

Kommentarer
Skriven av: E

varsegod sötan :)

2009-06-15 @ 22:30:25
URL: http://powerofme.blogg.se/
Skriven av: Sanne - bloggdesigner

Tack så mycket! Kul att du är med i auktionen!

2009-06-15 @ 22:30:53
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Skriven av: har-ingen-blogg

Jag har inte sett alla dina inlägg, men jag antog att det var med ett ex. nej, det är svårt att veta om det är äkta kärlek eller vad det är..mitt ex kanske hade känslor för mig ändå, bara att han inte kunde visa det. menmen, det får jag nog aldrig reda på.

2009-06-15 @ 23:56:59
Skriven av: har-ingen-blogg

glömde skriva det men minne med trewvliga minnen med mitt ex menade jag inte 6uella minnen. menade då han var arg. är bara det jag saknar med att ha ett förhållande. man har ingen att bråka med. menmen, man får stå ut.

2009-06-16 @ 00:03:45
Skriven av: MISSEXTRA

Anmäl dig till veckans blogg i min blogg nu!



En lätt väg till framgång helt enkelt;)

2009-06-16 @ 00:44:52
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Skriven av: MISSEXTRA

Anmäl dig till veckans blogg i min blogg nu!



En lätt väg till framgång helt enkelt;)

2009-06-16 @ 00:45:16
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0