Dåligt med uppdatering


Har inte skrivit något på hela dagen, anledningen med det är väl för att jag har inte gjort ett skit idag.
Gått ner till affären bara och köpt cigg och suttit lite i telefon.

Har försökt få tag på en kille som man ska ringa till ang. lägenhet, men fick inget svar!
Har pratat med Isabelle idag oxå, hon vill at jag ska komma ner till Jönköping snart igen.
Så tänkte nog ta och åka ner i början av April :)

Sitter nu och funderar på om jag ska ringa till Robin... Japp han som jag dejtade förut...
Har fått höra en grejj och skulle vilja veta lite mer om det...
Eller så kanske jag bara borde skita i det hela..
får se hur jag gör...

Nu ska jag ta och kolla på ett avsnitt på Andra Avenyn på svt play :)

Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0