Ett litet paket...


Hallå Hallå!

Vaknade rätt så sent idag.. inte förren kl ett på dagen.. hehe..
Det blev väldigt sent för mig igår..
Satt uppe ända till halv 6 på morgonen..
Fan nu har man vänt på dygnet igen :(

Idag har jag ringt till dom dom som har ungdomslägenheter.
Och dom sa att jag skulle gå in på deras hemsida och fylla i en bostadsansökan.
jag gick in där och fyldde i blanketten och förklarade lite kort om min situation.
Och när jag är klar och ska skriva ut den kom jag på att bläcket i skrivaren är slut..
Jävla skit, jag måste köpa det imorn när pengarna kommer,
så att jag får iväg blanketten så fort som möjligt!!

Idag fick jag oxå hem ett litet paket från Body..
Man får 3 par trosor och en hemlig present från dom varje månad för 164 kr..
Och denna gång fick jag det här..



Gillar dom rosa, dom andra va inte världens snyggaste dirket..
Och så ett läppglans somhemlig present :)

Nu ska jag gå och handla..
ha en bra dag idag:)

Kramar ♥


Kommentarer
Skriven av: Marcus Å

Vad sött litet paket du fick :) I vilken stad bor du då? :)

2009-03-24 @ 16:46:29
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0