Gårdagen i text..


Vilken kväll det blev  igår..
Började med att gå till After med Nadya, Leyla och Halima..
Drack bara 2 öl där..
Jag och Nadya åker till Skanstull efter ca: 2 timmar för att möta Robin (benis)
Han va inne på El Crocodillo med Jimmy Redin, Robin Palmi, Andre och en till kille ssom jag inte kommer ihåg namnet på..
Jag och Nadya fick inte komma in för att det stängde kl 1, och vi kom dit halv 1.
Dom kom ut efter att dom hade druckit upp..
Kul va det och träffa dom igen, det är gamla vänner ifrån när man gick på låg och mellanstadiet :)

Vi gick ner till Göta Källare och festade till det :)
Kul hade vi där och va kvar tills det stängde.

Nadya åkte hem och jag följde med dom på efterfest i Fagersjö..
Och så träffar jag Therese ( En gammal kompis från mellanstadiet )
Shit va kul det va och träffa henne efter alla dessa år :)

Kul hade vi där och va kvar ända till kl. 6 på morgonen..
Jag, Robin och Jimmy tar en taxi hem till mig, där vi går och lägger oss..

Kvällen kunde inte ha gått bättre, hade skit kul faktiskt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0