Hallå Hallå...

Det blev inget möte idag.. Jag orkade verkligen inte att åka dit.. Kändes ändå lite onödigt att gå dit, för dom kan ju ändå inte hjälpa mig med någon bostad har dom ju redan sagt...

Det blev sent igår.. satt uppe ända till halv 5 på morgonen, nu har jag börjat vända på dygnet igen, direkt när man kommer hem så blir det så.. kanske borde stanna i Jönköping.. hahaha :)

Och vad händer idag då?? det blir nog bara att ta det lugnt tror jag, känner inte för att göra något speciellt idag..
Och NADYA... vart har du tagit vägen????

Höres.....

Kramar ♥

Kommentarer
Skriven av: linda

japps de e jobbigt. Men såna dagar får man med klara sig igeonom:)

kram

2009-03-09 @ 16:41:48
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0