Kunde inte sova..


Ligger och vrider och vänder på mig när jag ska fösöka sova...
Jag tänker för mycket, har massa tankar i mitt huvud denna natt..
Så jag gick in på datan istället för att skriva lite..

En grejj jag ligger och tänker på är att jag inte vill vara ensam längre!!
Jag vill leva i ett förhållande.
Jag är trött på hur jag lever mitt liv
Ensam hemma på vardagar och ute och festar på helger.. är så trött på det egentligen.
Jag vill ha en man som älskar mig för den jag är, som jag sen kan bilda en familj med.
Det är vad jag vill, men det känns så hopplöst.
Vågar jag ge mitt hjärta till någon igen????
Vågar jag lita på någon igen???
Det är den STORA frågan!!!





Kommentarer
Skriven av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

sv: okej :)

2009-03-19 @ 10:42:10
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Skriven av: Anonym

:) Tack desamma ska nog följa dig också :) kram

2009-03-19 @ 11:28:31

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0