Kvällen hos Nadya


Nu har jag kommit hem från Nadya.. Sov över där igår.

jag mötte Nadya vid bussen som vi skulle ta hem till henne, hon hade varit hos sin mamma.
När vi kom in till henne så hade hennes kille en stor fest där hemma, och Nadya vart inte direkt glad.. Hon slängde ut allasom va där och dom gick snabbare än snabbast.. Hahaha.. Tjejerna blev rädda och nästan sprang ut...
Det va ganska roligt och se.. hahaha :)

 Resten av kvällen satt jag mest och kolla på tv bara och tog det lugnt.. Somnade rätt sent och vakna tidigt.. Så trött och seg är jag idag, men det ska det snart bli ändring på :)

Ikväll blir det Bowling och sen ut och fira Halima :)

Hörs sen

Kramar ♥

Kommentarer
Skriven av: Tobias

ja supergott :D

2009-03-14 @ 18:24:24
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0