Natalies B-Day


Orkar inte skriva så mycket idag,
Så berättar lite snabbt bara om igår + bilder..

Vi va först hemma hos Jimmy och Natalie
Där det va rätt så många folk, tror vi va ca:  20 pers.

Vi åker sen in till stan och går till Chaplins.
Fast Chaplins inte är världens bästa klubb,
så hade vi kul iallfall.

Jag, Jimmi och Jennifer åker sen vidare hem till Michel.
Där festar vi lite till.
Vi sov över där!

AC, Natalie, Benita, Jennifer



Jag och Natalie


SKÅL!


Jimmi, Jimmy, Daniela


Vilken mördarblick Daniela ger... :)


Jag och Födelsedagsbarnet :)


Fina syskon


Så fina va är :)



Vad gör Jimmy för nått? Hahaha :)


Fina rosor fick vi oxå :)



Finns många mer bilder, men orkar inte lägga upp fler nu..
Kommer mer foton senare :)

Kramar ♥



Kommentarer
Skriven av: Natalie

Jättekul att du var med =) Verkligen! Jag är skit nöjd med kvällen/natten och hade kul som fan! :)

2009-03-29 @ 18:51:08
URL: http://nattsskajt.blogg.se/
Skriven av: ac

hahaha, fyfan vilken jävla bild på mig

2009-03-30 @ 16:18:36
URL: http://accccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0