Saknar faktiskt dig!


Jag saknar dig faktiskt...
Synd att du dömde mig efter en kväll och att det blev som det blev...
Kan ibland tänka att jag ångrar att jag lät dig få träffa min vän, att jag ångrar hela den kvällen.. fast det va väl lika bra att det hände, så att jag fick se hur du egentligen är, bättre att jag fick se nu än senare, när jag hade fått ännu starkare känslor för dig..
Visst gör det ont när jag tänker på det, för det värsta är att du tycker inte att du har gjort något fel, men det har du verkligen gjort, båda ni har gjort fel!!
Tråkigt att behöva förlora två stycken på samma gång....






Kommentarer
Skriven av: Anonym

tycker fett synd om dig. skit i honom, han e tönt och hon med.

2009-03-09 @ 22:41:04
Skriven av: Jeanette

Ja, det är nog det ända jag kan göra.. att bara skita i dom.. Hennes kommer jag då aldrig att kunna förlåta!

2009-03-09 @ 22:52:00
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0