En lista om MIG



BRUKAR DU:

Peta dig i näsan: Självklart.. hahaha
Titta på dig själv i spegeln: Varje dag
 Gnälla: Det händer
Skrika: När jag blir förbannad!
Sova: Sover antingen för mycket eller för lite
Ha ångest: Kan få panikångest då och då
Skada dig själv med flit: Nej, inte längre
Ta mediciner du inte borde ta: Nix
Vilja dö: Nej, men har haft såna tankar förut
Drömma mardrömmar: Ja, Ibland
Drömma sexdrömmar: Kan hända :)
Ta droger: Nej.. eller jo alkohol, det är ju en drog...
Försöka vara annorlunda: Nej, varför?
Klä dig i svart: Har alltid något svart på mig
Gå till kyrkan: Nej, nej
Gå i skolan: Det va länge sen
Röka: Yes
Ha sex: Händer inte så ofta, då jag är singel
Ljuga: Nån vit lögn måste man ta nån gång
Hata folk: Ja det gör jag
Lita på folk: Litar inte på någon!

VEM:
Saknar du: Min morbror som har gått bort
Vill du döda: Det finns en person, fast kommer ju aldrig att hända!
Rörde dig sist: Måste nog ha varit mamma. när hon gav mig en kram :)
Vill du slå: Hmm... finns 2 personer jag skulle vilja slå, fast jag är ingen som slåss
Kysste dig sist:  Robin
Vill du kittla: Min kusin Jessika :)
Kramade du sist: Mamsen
Vill du prata med: T
Skrek du på sist: Hmm.. Maria tror jag
Vill du vara som: Mig själv
Sårade dig sist: Robin
Vill du bli galet full med: Nadya och T :)
Gjorde dig riktigt glad senast: Har inte varit riktigt glad på länge
Fick du sms från senast: Nadya
Ringde dig senast: Mamma
Är snyggast på jorden: OJ, den va svår.....

HAR DU:
För många vänner: Nej
Förföljelsemani: Nopp
Tvångstankar: Kan inte gå på A brunnar.. Hahaha
Någon annan psykisk sjukdom: Social Fobi
Någon fysisk sjukdom: Nej det hoppas jag inte ;)
Någon skada: Skadad är jag nog... hahaha
Färgat håret: Ja det har jag gjort förut
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Jusy nu bara i öronen, har haft i näsan och över läppen
Egen dator: Japp
Bra självförtroende: Nej
Kysst någon: Yes
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej, har ganska svårt att säga det
Bjudit ut någon: Det har jag sökert gjort :)
Varit kär: Ja
Dumpat någon: JA, det har jag gjort 2 gånger
Stulit någonting: Japp
Lämnat landet:  Finland och Danmark bara
Tuttat eld på nått: Jo, när man va mindre
Gjort något olagligt:  Japp det har jag gjort, finns för många onödiga lagar...

HUR:
Går du:  Normalt
Svarar du i telefonen: Hallå...
Fördriver du tiden: Träffar vänner, sätter mig vid datan eller kollar på tv
Mycket pengar har du: Inte mycket kvar efter alla räkningar :(
Tjänar du pengar: Får bidrag medans jag är sjukskriven
Ofta diskar du: Har diskmaskin
Ofta städar du: När det behövs :)
Många stör du dig på: MÅNGA!!
Ofta träffar du din familj: Mamma: ganska ofta, Pappa: knappt nånting, Lillebror: inte heller så ofta...

TROR DU:
Att du kommer bli något: Något blir man väl alltid :)
På gud: Vet inte själv...
På rymdvarelser: Nja...
Att folk tycker om dig:  Jo, men fins nog folk som ogillar mig oxå
På ett liv efter detta: Kanske inte ett liv, men nånting...
Att fiskar kan tänka: Det kan dom säkert
Att du kommer leva länge:  JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0