60 FRÅGOR, 60 SVAR.....



 Fullständigt namn? Jeanette Nadia Cecila Söderberg

1. Exakt ålder? 22 år, 5 månader och 2 dagar :)

2. Bor ? Stockholm

3. Hur många rum har ni i huset? Lägenhet, 2:a

4. Husdjur? Nix

5. Något jobb?  Nej inte än

6. Vad har du ätit? 2 mackor

7. Dagens klädsel?  Svarta Jeans, vitt linne, svart/guld Adidas tröja

8. Hur många har varit otrogna mot dig? 2 st av 3 förhållanden

9. Har du pojk-/flickvän? Nej

10. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Ante - Vad görs?


FAVORIT:
11. Film? Man On Fire

12. Låt? Gillar många, men en speciell låt är Alicia Keys - No One

13. Mat? Korvstroganoff med ris :)

14. Dryck? Läsk, Mjölk, Vatten, Öl, Srit.... You name it....

15. Stad? Har inte varit i så många, så får nog säga Stockholm

16. Land? Min dröm är att flytta till Spanien

17. Ämne i skolan? Tyckte om Matten

18. Skor? Gympaskor och Stövlar

19. Djur? Delfin

20. År? 2003


SENASTE:

21. Personen du tänkte på? Min moster

22. Gången du spydde? Ca: 1 månad sen

23. Gången du grät? 2 dagar sen

24. Pizzan du åt? Mexicana

25. Gången du var i göteborg? Har aldrig varit där

26. Gången du var i stockholm? Bor i stockholm

27. Gången du var full? Förra helgen

28. Gången du var hög? Hahaha.. Vilken fråga.. Det va många, många år sen...

29. Personen som såg dig gråta? Maria

30. Gången du skrek? Ca: 3 veckor sen

 

ANTINGEN ELLER:

31. Svart eller vitt? Svart

32. Hund eller katt? Hund

33. Ut och festa eller hemma och mysa? Gillar båda

34. Singel eller upptagen? Nu vill jag vara upptagen..

35. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad

36. Big brother eller paradise hotel? BB

37. Svart hår eller blont? Svart

38. Blåa ögon eller bruna? Bruna

39. Choklad eller lakrits? Åhh.. kan inte välja.. Älskar båda :)

40. Coca cola eller fanta? Coca Cola

 

ANTAL:

41. Personer du älskar? Älskar många.. Min familj, mina nära vänner

42. Personer du hatar? 2 St

43. Personer som sagt jag älskar dig? Kärleksmässigt 2 st

44. Glassar du ätit på en dag? 1

45. Festivaler du varit på/ska på detta året? inga, kanske blir uppsala reggae festival i år (Hoppas)

46. Gånger du haft minnesluckor? ett par gånger

47. Personer du saknar just nu? 4 st

48. Gånger ditt hjärta brustit? 4-5 gånger

49. Timmar du sover? 5-6 timmar eller 11-12 timmar

50. Förhållanden du haft? 2 Seriösa

 

VEM:

51. Vill du kyssa nu? T....

52. Ska du träffa imorgon? Återstår och se

53. sjöng du senast för? För mig själv... :)

54. Hade du senast en msnkonversation med? Isabelle

55. Vill du sova med? Den jag tycker om


VAD:

56. Gör dig glad? När någon uppskattar det jag gör

57. Gör dig ledsen? När någon sårar mig

58. Vad vill du helst göra nu? Söva

59. Önskar du att du slapp göra? Åka till psykologen

60. Längtar du till? Tills jag flyttar


 


Kommentarer
Skriven av: Tobias

svar: tackar ;)

2009-03-20 @ 17:10:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0