Arg och sårad

Jag blir så trött på mig själv ibland, varför ska jag jämt utsetta mig för sånt här, Det slutar alltid likadant. Att jag blir sårad och ledsen. Men jag är också samtidigt så arg på han. Han dömde mig efter en kväll, Från att den ena dagen va jätte bra till att den andra dagen ville han knappt prata med mig. Och så säger han sen att han inte vill ge mig några falska förhoppningar... Det va väl lite sent påtänkt. Det hade han ju redan gjort..
Jag förstår inte vad det va jag gjorde för fel egentligen, varför att helt plötsligt på en kväll att, nej jag vill inte fortsätta.
Va det för att jag va på dåligt humör den kvällen? Va det för att jag drack? Eller hade det nått med Maria och göra som jag tror att det är?  Jag vet ju inte.....
Sårad och ledsen är jag iallfall just nu... jag trodde verkligen att äntligen har jag träffat någon bra kille, någon som verkligen bryr sig och kan ge mig den kärlek jag behöver, som jag aldrig har haft förut... Kändes som att mitt liv skulle vända till något bra, och jag slutade festa så mycket... men jag hade ju helt fel där tydligen..
Nu känns det som att man är tillbaka på ruta nummer 1 igen och att den här gången kommer jag nog att fastna. Kommer ingen vart i livet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0