Melodfestivalen... Rigo...

Kvällen igår va väl helt okey... Jag åkte först hem till Leyla, Halima va där oxå. Vi satt och drack, lyssnade på musik och snacka lite skit bara... :)
Vi åker in mort Slussen vid halv 11 och möter Nadya där..
Vi började gå mot klubben vi skulle till, Det va avslutning på den klubben...
Efersom att vi va rätt så tidiga så va det inte alls mycket folk där inne.. Runt halv 1 va det nästan fullt...
Det va helt okey där, fast jag drack inte så mycket.. blev bara lite små full.. Va väl kanske lika bra.. haha :

Och när jag kom hem, så berättade jag för min lilebror som va här igår till idag att Adam Tensta va på samma klubb som mig, för att reta han lite.. haha.. Han tycker ju att han är skit bra....

Ikväll blir det lugnt.. slappa framför tven bara.. Satt och kollade på Melodifestivalen oxå.. Men jag blir bara så sur.. Jag fattar inte hur svenska folket röstar... Hur kunde dom välja Caroline of Ugglas framför RIgo??? Hon är ju sååååå dålig....













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0