Utmaning

Utmaning


SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor!

DU:
1. Hur lång är du? 160 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Mig själv ;)
3. Vad pluggar du? Ingenting
4. Har du långt hår? Japp
5. Vilken hårfärg har du? Mörk Brun
6. Sminkar du dig? Ja, när jag sks göra något speciellt
7. Har du haft sex senaste månaden? Nopp :(
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svarta
9. Har du kysst någon idag? Nix

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Hmm... kan ej svara på den frågan
3. Hur många syskon har du? En lillebror
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Gör det
5. Hur många ställen har du bott på ?  5 olika
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Mamma tror jag
7. Vilken familjemedlem är snällast? Drt är väl oxå mamma
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Oj, det va länge sen, va nog när lillebror fyllde år och jag tog han på resturang

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? 2 dagar sen
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Isabelle
3. Har du kysst nån kompis? Ja, en gång på skojj
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej
5. Vem har du varit kompis med längst? Isabelle
6. Vem känner dig bäst? Nadya
7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Ja, man ska varaa ärlig
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Jaa
2. Klä dig annorlunda? Japp
3. Vara dig själv? Absolut
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja, fast jag brukar inte bada
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Nja.....
6. Pierca dig? Japp
7. Ha sex på offentlig plats? Ja, fast beror nog lite på hur offentligt
8. Vara omogen? Ja, va barn så länge man kan :)
9. Äta småkryp?  Nej, varför skulle jag...

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? Igår
2. När var du på semester senast? Ojj, I somras i Skåne & Danmark
3. Vilken färg är det på din tandborste? Rosa/Vit
4. Är ditt hår tråkigt? Nja....
5. Vem såg dig naken senast? Robin, en kille som jag dejtade
6. Hur ofta duschar du? Varje dag
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Återstår och se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0