Cirkus Wiktoria


Hej på er.
Kom nyss hem från Nadya.
Idag va vi först en sväng i Farsta, käka lite och så.
Sen åkte vi till Skarpnäck där det va cirkus kl. 19 som vi gick på med Danya :)
Va första gången för henne, så hon tyckte att det va kul.

När kamelarna kom ut, så blev jag lite smårädd.. hehe...
Dom va ju så stora och  kom så nära..
En av kamelerna gick t.o.m fram till en som satt i publiken och försökte äta av deras popcorn..
2 gånger gjorde den det, dom fick dra bort kamelen därifrån..
Hade det varit jag som satt där hade jag nog kissat på mig.. hahaha..

Efter cirkusen gick vi hem till Nadya och kollade på Desperates Housewifies.

Bilderna som jag tog blev inte alls bra
Men här är några från cirkusen

Getter och Ponny


Pudlar


Kamelen


Danya rider på en Ponny


Danya med popcorn-hatten på huvudet :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0