Dålig början på denna morgon


Godmorgon!
Någon god morgon fick därimot inte jag iallafall.
Jag ringde han som har hand om ungdomslägenheterna som jag ahr sökt till.
Ochh så när han frågar vad jag har för sysselsättning säger jag att jag är sjukskriven.
Då säger han att om man ska få en lägenhet av dom så måste man ha praktiserat i minst 3 månader.
Och att jag ska återkomma då jag ahr gjort det... Va i helvete säger jag bara!!
Typiskt min otur...

Jag vaknade imorse ur en dröm, den sjukaste drömmen hittills..
Drömde att jag och mitt ex´s tjej umgicks, jag va hemma hos henne och vi gick ut och festade..
Hahaha... helt konstig dröm, som nästan kändes verklig... Hmmm...

Nä, nu ska jag äta lite frukost och kolla på Våra Bästa År..

Kramar ♥



Kommentarer
Skriven av: anonym

Trevlig blogg. Hittade hit av en slump och brukar titta ibland... Fina dikter.



Skirver själv dikter...

2009-05-28 @ 23:18:59

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0